Strona główna Aktualności V Wojewódzki Konkurs wiedzy z rachunkowości dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych

V Wojewódzki Konkurs wiedzy z rachunkowości dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych

Wyniki V Wojewódzkiego Konkursu z Rachunkowości dla Uczniów Szkół Ponadgimnazjalnych

 

W dniu 8 grudnia 2017 roku w Zespole Szkół nr 1 im. Władysława Grabskiego w Lublinie odbył się V Wojewódzki Konkurs z Rachunkowości dla Uczniów Szkół Ponadgimnazjalnych.
W konkursie wzięło udział 50 uczniów z 11 szkół podnadgimnazjalnych województwa lubelskiego. 

Poniżej zamieszczamy imiona i nazwiska Laureatów: 

Miejsce I: Paulina Urbankiewicz, Zespół Szkół nr 1 im. Władysława Grabskiego w Lublinie 
Miejsce II: Marcelina Hrenczuk, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Radzyniu Podlaskim
Miejsce III: Klaudia Kondraszuk, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Radzyniu Podlaskim
Miejsce IV: Diana Kędracka, Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Jana Pawła II w Radzyniu Podlaskim
Miejsce V: Łukasz Małek, Zespół Szkół nr 1 im. Władysława Grabskiego w Lublinie 
Miejsce VI: Weronika Zawrotniak, Zespół Szkół nr 1 im. Władysława Grabskiego w Lublinie
Miejsce VII: Wiktoria Matysiak, Zespół Szkół nr 1, im. Stefanii Sempołowskiej w Puławach
Miejsce VIII: Weronika Pikul, Zespół Szkół nr 1 im. Władysława Grabskiego w Lublinie 
Miejsce IX: Andżelika Korba, Zespół Szkół Ekonomicznych im. Vetterów w Lublinie
Miejsce X: Wiotetta Słomka, Zespół Szkół nr 3 im. Władysława Reymonta w Łukowie

Dziękujemy zarówno nauczycielom za przygotowanie uczniów do konkursu, jak również uczniom - przede wszystkim za odwagę niezbędną do zmierzenia się z pracami konkursowymi. 
Dziękujemy także Dyrekcji i Nauczycielom Zespołu Szkół nr 1 im. Władysława Grabskiego w Lublinie, który podjęli trud przygotowania i przeprowadzenia konkursu. 

Życzymy Państwu dalszych sukcesów: nauczycielom i uczniom jak najwięcej radości z rozwijania pasji związanych nie tylko z rachunkowością. 



Newsletter

Aby otrzymywać informacje o nowościach prosimy podać adres e-mail: